måndag 30 september 2013

Barnkalas på Går'n

hade vi igår för våra älskade pojkar som båda fyllt år under september. Och ett riktigt lyckat sådant blev det, jag tror de var nöjda båda två.
Robin hade bjudit 15 kompisar och Linus 4 st. Alla kom inte, men allt som allt var de ändå 16 ungar som busade runt.
Vi bjöd på pizza efter Robins önskemål och så fick de glass efteråt. Godispåse vid hemgång.
Jag måste säga att allt gick väldigt smidigt och Går'ns lokaler var jättebra att ha kalas i. Stora ytor och olika saker att sysselsätta sig med.

Gårdagen var en dag som gick väldigt fort. Jag och Robin kalashandlade på morgonen (jättelugnt på ICA på söndag morgon!), sen hem och göra oss i ordning. 
Kom till Går'n 11:30. Åkte därifrån strax efter 15:00.
Hem. Fortsatte med projekt "plantera om-fräscha upp-rädda de som räddas kan" på mina krukväxter som jag började med i lördags. 
Plötsligt var klockan så pass mycket att det var dags att ge sig iväg till Säffle med Robin på streetdancen som börjar 17:30.

Vad roligt det är att se på deras träning där. Dansläraren Linnea är toppen. Hon är bara 17 år, men har verkligen auktoritet (på rätt sätt) och bra hand med grabbarna. 
Uppvisningen (i december?) kommer att bli så bra, det är jag säker på!

Hemma igen nån gång mellan 19 och 19:30. Låg hos Robin nästan en timme från klockan 20. Sen blev det sängen för mig också och då kände jag hur slut jag faktiskt var.

Och det var tungt att gå upp idag med fast jag sovit gott... Fortfarande trött.

Men vilken bra dag det var igår! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar