tisdag 3 december 2013

Det är ju fantastiskt!

Den där killen jag träffade -97, som inte ens hade fyllt 18 än och som jag blev så kär i, han är en man som fyller 34 idag... Min man dessutom ❤️

Linus talade om för honom imorse när han hörde att pappa var 34 att: "Nu växer du iallafall inget mer, det gör man inte när man är så många vettu!"


Ett liv utan denna människa kan jag inte tänka mig, och förutom att gratulera honom på hans dag, så borde jag kanske också gratulera och tacka mina svärföräldrar för att han finns till ;)

Firade honom gjorde vi i söndags redan med våra familjer hembjudna på lite adventsfika eftersom det står både jobb och judo på schemat på tisdagar här, men lite har jag och barnen grattat honom idag med så klart ❤️

Hipp hipp hurra för älsklingen idag!
Puss på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar