onsdag 11 november 2015

Puh...

Idag känner jag mig totalt slut. Jag har mest suckat och gäspat hela dagen känns det som, och nu när man väl är hemma och fått mat i magen och så där så är tröttheten nästan förlamande. Jag känner mig inte i form, men jag tror ändå inte att jag håller på att bli sjuk eller något sådant heller. Vi får väl se.

Jag tror mer på att det är mycket (kanske för mycket?) i huvudet just nu. Det har varit, och är, nånting nästan hela tiden för tillfället. På både gott och ont. Både roligt och jobbigt. Kanske inte undra på att man haft en hel del huvudvärk ett par veckor igen heller. Tänker en hel massa på dagarna och drömmer på nätterna. Hinner inte med. Igår kväll kände jag mig jätteledsen när jag gick och lade mig, trots att inget hänt. Och till och med lite yr. Vad tråkigt det är...

Jag tror att jag iallafall bromsar och tar en paus från allt den här kvällen (och om jag orkar möjligen sorterar lite i skallen) och bara är. Tar det lugnt tillsammans med Linus medan de andra två i familjen är iväg och skjuter luftgevär. Det mest ansträngande jag tänker göra ikväll är bara att få lillen i badet eller duschen, och det är allt. Och så ska jag ligga i sängen redan till klockan 21:00 när BigBrother börjar.

Sen blir det nya tag imorgon igen.

Hej på er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar