fredag 7 mars 2014

Så var det helg

igen och några lediga dagar ligger framför en. Känns gött. Fredag är veckans bästa dag som ni vet, och kanske just för att hela ledigheten ligger framför en? Snart är det tisdag igen och ännu en helg har flugit förbi... Men nu, nu är det fredag eftermiddag och det vankas tacos och fredagsmys med familjen. Och så mycket mer ska inte göras idag.

Imorgon är det Robins judoträning på förmiddagen. Sen har jag tänkt mig att tvätta och greja lite hemma. På kvällen repar gubben och jag ska se mellofinalen med pojkarna.

På söndag är det dags för Robins fjärde judotävling, denna gång i Karlstad. Och på eftermiddagen har han streetträning i Säffle som varje söndag. Fullt upp.

Och på den tredje och sista lediga dagen, alltså måndag, ska jag köra mamma till ortopeden i Karlstad på förmiddagen och på eftermiddagen åker jag tillbaka till stan med Marie för att fira Malin som fyller år på onsdag.

Så jag vet redan nu att det väldigt snabbt kommer att bli tisdag igen och arbetsdag och därför tänker jag njuta alldeles extra av den här kvällen ;)

Å andra sidan går arbetsveckorna också fort, så inget gnäll så sett :P

Trevlig helg på er kära folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar