lördag 12 september 2015

Redan lördag igen.

Veckorna går som vanligt snabbt. Denna var inget undantag.

Gårdagen bara försvann i tomma intet. Arbetsdagen gick snabbt och arbetet smidigt, och jag kände mig ganska pigg. När jag kom hem gick dock luften ur mig och jag gjorde absolut ingenting mer på hela dagen. Jag var så otroligt trött och väntade bara på att det skulle bli lagligt att lägga sig.

Idag känner jag mig lite mer i form igen och ska försöka ta tag i någonting här hemma. Snart.

Jag och Linus har varit på hans andra judoträning på förmiddagen. Först skulle han egentligen inte vara med sa han, så vi åkte bara dit för att lämna ett bälte till Rasmus, men väl där så blev han sugen att vara med iallafall. Och han var jätteduktig precis som förra veckan när han var med för första gången. Idag skaffade vi honom en dräkt också, så vi får väl hoppas att han fortsätter även efter att den är betald ;) Han tycker ju att det är jättekul, men han är ju som han är också. Lite krånglig sådär. Skrutten... =)

Idag hade vi tänkt att fira Linus mer ordentligt, eftersom hans födelsedag i tisdags låg så dåligt i tiden med vardag och föräldramöte m.m. men då Peter är funktionär på en skyttetävling idag och sen repar ikväll så flyttade vi det en dag till, till imorgon. Och det blir bra, då kan jag greja idag och sen kan Peter och Linus baka lite när jag och Robin är i Säffle på streetdancen imorgon. Linus vill bjuda på kladdkaka och jordgubbskakor på sitt "kalas", och det brukar ju vara gubben som får stå för bakningen här.


Nu ska jag bara fundera på i vilken ände jag ska börja med dagens bestyr. Kanske fixa lite käk till mig och grabbarna till att börja med?


Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar