måndag 7 december 2015

Julbord

Ikväll har jag och några kollegor varit på julbord på Ankans Golfkrog.


Det var bra. Trevligt sällskap och god mat. Inte onödigt mycket folk heller så man slapp trängas.
Jag tog det ganska lugnt med ätandet, så sett att jag inte proppade i mig tills man blir så där äckligt mätt. Jag åt alldeles lagomt så det känner jag mig nöjd med. Nu återstår det bara att se OM (och i så fall hur allvarligt) det blir något gallstensanfall av detta... Känns bra än så länge iaf, och kanske hjälper det något att jag tänkte mig för hur mycket jag lassade in. Vi får se.

Och vad gäller gallstensproblematiken så har jag faktiskt en läkartid nu (äntligen) imorgon på kirurg- och stomimottagningen på CSK. Känns nervöst på nåt vis, men ändå bra antar jag...



Hur som helst,
jag är nöjd med kvällen idag
och får väl tacka min arbetsgivare
för denna julklapp då =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar