tisdag 23 december 2014

Jomen visst...

Jag köpte en ny nötknäckare idag av en annan modell än den vi har, då jag tänkte att det skulle bli både lättare och säkrare för ungarna.
Robin nöp sig så gott som direkt och det rejält också... =(


OCH


När jag hämtade posten fick jag en glad överraskning då det låg ett paket från iDeal Sweden till mig i postlådan. Jag hade vunnit i en av utlottningarna i Magdalena Graafs julkalender hon haft i bloggen, och fått hem ett jättesnyggt mobilfodral som jag valt själv!
Det var bara ett fel... Jag hade skrivit att jag skulle ha ett till iPhone 4/4S och det hade jag fått också, men jag har ju för f-n iPhone 5... Dubbelsuck!!

Jaja, jag vann nåt iaf och nu får mamma en extra julklapp då ;)


Ja ni...
Nu ska vi göra färdigt det sista hemma för julen, sen ger vi oss bort till mamma på uppesittarkväll.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar