söndag 21 december 2014

v. 51

Måndag:
Pappa skulle ha kommit på fika istället för i fredags, men var fortfarande inte bra =(
Skulle städa och greja, och gjorde väl litegrann men inte alls som jag tänkt.
Beställde och betalade födelsedagspresenter, men tveksamt om de hinner komma innan nyår...
Minns inte så mycket mer från i måndags...

Tisdag:
Jobbade.
Jag och Peter åkte in till stan för att köpa julklappar, men när vi väl kom dit fungerade inte koden för att föra över pengar till kortet, och vi fick helt enkelt åka hem igen...
Och så var den dagen slut.
(Började behandla Linus som fått fotvårtor.)

Onsdag:
Jobbade.
Hämtade mamma på jobbet. Vi besökte leksaksaffären och handlade mycket av julmaten sen.

Torsdag:
Jobbade.
Gjorde en ny tur till stan och köpte julklappar och lite kläder (nya fina till julafton åt mig och barnen blev det).

Fredag:
Full fart hela dagen.
Jobbade.
Hämtade en julklapp jag skrivit upp mig på i onsdags, på leksaksaffären.
Peter var på julbord med jobbet.
Jag och ungarna hade myskväll hos mamma.

Lördag:
Gjorde inte så mycket. Slö och svårt att komma igång.
Peter repade. Jag städade och grejade lite när jag väl kom igång, vilket var ganska sent.

Söndag:
Städdag. Plockat och grejat nästan hela dagen. Tror att det kanske blir jul i år också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar