fredag 23 januari 2015

Jag måste bara tala om...

...hur extremt extra superduperhärligt det är med fredag idag!!

Det har varit en himla rörig och tung vecka på jobbet, och dessutom har den känts som en evighet. Visst, tisdagen gick ganska snabbt och smidigt, men de andra tre dagarna har nog det mesta som kan krångla krånglat och nån riktig rast har vi inte hunnit med. Jag har varit så trött varje dag och alltid haft nånting jag måste göra efter jobbet. Sen har jag nog lagt mig i tid, men svårt att gå upp på morgonen har jag ju alltid haft ändå, så det har ju varit lika jävligt som vanligt ;)
Och ryggen är så trött och jag är rädd att jag har en förkylning på gång då halsen inte känts bra på två dagar nu.

Men nu är det fredag kväll och jag sitter i soffan, har sett en film med familjen och fått lite (för mycket) tacos i magen. Jag börjar slappna av och tänker på upptäckten jag gjorde i skafferiet förut... Jag har en halv vit Marabou chokladkaka kvar sen förra helgen och ingen har tagit den för mig! Den försvinner nog nu ikväll.

Och efter en vecka med en massa saker på schemat så har jag inget planerat imorgon! Eller jo, jag måste nog försöka att få ner julgardinerna nu, men annars så ska jag bara ta det som det kommer. Och det bästa av allt: Ingen klocka som börjar ringa 5:30!!

Nu är det fredagsmyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar