onsdag 25 mars 2015

Våffeldagen.

Full fräs på jobbet idag. Massor att göra. Frukost strax efter 10, sen blev det inte lunch förrän närmare 15-tiden och då i form av en snickers och en Red Bull (jag vet, jag ska inte...) i bilen. Men så är det ibland, klockan slog 16 till slut och det var väl ändå tack vare allt vi hade som dagen gick ganska fort undan iallafall. Vi får se hur dagen blir imorgon, då vi inte hann med riktigt allt idag, men det tar vi då.

Efter jobbet blev bjöds det på våfflor hemma hos mamma, dagen till ära. Hon hade hämtat Linus tidigare på dagis så han fick hjälpa henne med våfflandet, och Robin tog sig dit själv efter skolan. Han hade även sin tjej med sig, det var roligt =) Efter maten gick Robin och tjejen hem till henne medan jag, Peter, Linus och Tyson stannade kvar en stund till innan jag skulle iväg på judoklubbens årsmöte klockan 18.

Årsmötet tog en dryg timme, sen bjöd klubben på mat nere på Grums Pizzerian, så jag åkte och hämtade Robin och så fick vi oss en redig kvällsmat i trevligt sällskap =)

Och från och med idag så är jag visst styrelseledamot i klubben också...

Hemma igen närmare 21:30. Druckit lite te och hänger i soffan, men ska strax dra mig mot sängen.
Tänk vad en del dagar flyger iväg va! Snart helg igen ju =) Men först ska vi ha torsdag och då ska Robin försöka att klara av graderingen till orange bälte. Spännande!


Hoppas ni haft en bra dag och godnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar