tisdag 31 mars 2015

Vecka 13

Måndag
- Blåste som bara fasen!
- Ringde vc och fick en telefontid till min läkare för att fråga om de nya tabletterna jag fått.
- Robin hade breakdance. Mamma var med och tittade.

Tisdag
- Underbart väder. Solsken och 11 plusgrader.
- Jobbade.
- Min läkare ringde, och jag hade fått fel tabletter. Tog ut de rätta. Läkaren tyckte att jag skulle försöka med ytterligare nedtrappning igen, men det gör jag inte än, då jag inte känner mig helt hundra just nu. Det är inte "rätt" tillfälle.
- Robin hade judoträning och jag var med Linus i simhallen under tiden.
- Peter jobbade över.

Onsdag
- Jobbade. Tuff arbetsdag med jobb upp till halsen. Såg en fin räv på nära håll i Borgvik, lite roligt.
- Åt våfflor hos mamma, våffeldagen till ära.
- Robin var hos tjejen.
- Årsmöte för Grums judoklubb. Blev invald som ledamot i styrelsen. Mat på Grums Pizzerian efteråt.

Torsdag
- Ännu en fullspäckad arbetsdag. Dessutom i oväder... Massor av blötsnö och modd. Senare regn. Fick hänga upp mina skor när jag kom hem och det dröp om dem...
- Hittade ännu en annorlunda paprika till "samlingen".
- Lyckades med konststycket att rycka upp bildörren på arbetsbilen och möta upp det onödigt vassa hörnet med pannan, vilket resulterade i både sår och redig bula...
- Robin graderades till orange bälte i judon!! 

Fredag
- Jobbade.
- Handlade.
- Sen hände nog inte så mycket mer den här dagen. Jag kommer inte ihåg riktigt. Det var tacos, ett långt varmt bad med en kall öl, fredagströtthet... Såg inte ens Ack Värmland idag. Kanske för att jag och Linus lade oss "tidigt"?

Lördag
- Städade lite på förmiddagen. Sen fick jag inte för mig så mycket mer alls resten av dagen. Peter åkte och repade efter 14 nån gång. Byggde lego med Linus. Robin var ute med kompisar. Mamma kom hit och tog med Linus ut ett par timmar. Jag grejade lite med tvätt, annars satt jag nog mest.
- Vi målade lite påskbrev och spelade Yatzy med killarna på kvällen innan mamma gick hem.
- Kollade Gladiatorerna och en del av Hobbit-filmen.
- Förlåt världen, men vi deltog inte i Earth hour i år...

Söndag
Sommartid började.
- Ny dag, nya tag.
- Robin hade sin streetdance i Säffle.
- Familjen tog en tur till Karlstad och köpte nya skor. 
- Mamma badade Tyson åt mig. Tusen tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar