söndag 31 maj 2015

Vecka 22

Måndag
Hämtade hem mamma från sjukhuset =)

Tisdag
Min och Peters 18-årsdag och åttonde bröllopsdag! 

Fick bl.a. den här vackra lyktan av älsklingen när han kom hem från jobbet <3
- Jobbade.
- Sommarens första åsksmällar.
- Familjekväll på dagis med Linus, Robin och svärföräldrarna (som sen passade Linus när jag och Robin skulle vidare, tack!)
- Judoavslutning med klubben på Trulsön. Jättemysigt. Jag och Robin åkte med Camilla & Rasmus. En trevlig överraskning att Linn kunde vara med!
- Peter hade pistolskytte.

Onsdag
- Jobbade.
- Robin hälsade på mormor efter skolan.
- InMeHead fick ett intressant mail, men det är allt jag berättar om det. Vem vet vad det blir av det. Kanske någonting, kanske ingenting. Men roligt att minnas när det var kanske...

Torsdag
- Jobbade.
- Mamma var här.

Fredag
- Jobbade.
- Robin följde med sin tjej Lina hem efter skolan.
- Svärföräldrarna och barnens kusin Johanna hälsade på. Johanna stannade kvar och spelade tv-spel med killarna till kvällen.

Lördag
- Camilla och Rasmus hälsade på mellan 15:45 och 22:45! Jättetrevligt, och jag tror att killarna hade det väldigt roligt tillsammans <3

Söndag
Mors Dag
Presenter.
Frukost på sängen.
Mamma, svärföräldrarna och barnens kusin Johanna på fika.


 Äntligen har ungarna förstått hur det ligger till! ;)
Mamma stannade till kvällen.
Hemkörning av pizza.


Slut på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar