måndag 21 april 2014

Sista dagen

på påsken idag och så även på moffandet av sötsaker ett tag. Jag tror att det har blivit dags att köpa ett nytt batteri till badrumsvågen nu och tänka sig för lite. Inte bara för att det varit påsk, utan i allmänhet för mig. Motionera mer och äta lite mindre. Inte direkt banta, men lägga om lite. För både kropp, sinne och även för tändernas skull...


Imorgon är det redan slut på mina fyra lediga dagar och det är dags att jobba igen. Känns inte alls lockande just nu, men det är bara att bita ihop och hoppas att det känns bättre till morgonen...
Skönt iallafall att slippa lämna på dagis imorgon då resten av familjen har påsklov den här veckan =)

Ha det gött!

6 kommentarer:

  1. Jag måste också ge mig mig allt sånt där för nu ser jag fan ut som en flodhäst :( har aldrig gillat hur jag ser ut men nu känns det värre än vanligt.
    Men det är lättare sagt än gjort att sluta, jag har ingen karaktär alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är dåligt av den varan här med... Håller ett tag och sen släpper jag allt igen... Men men... Försöker nu med start imorgon iaf, så får vi se hur det går sen.

      Radera
  2. Ska försöka sluta med drickan till att börja med nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är väl inte fy skam det =) Lycka till vännen och var stönig!

      Radera