tisdag 30 juni 2015

Vecka 26

Nu ska vi se om jag kommer ihåg förra veckan...


Måndag
- Robin gjorde första doppet i sjön. Han var till Trulsön med tremänningen V.
- Pappa var in på kaffe.
- Jag och Linus träffade Jessica & Embla i lekparken.

Tisdag
- Jobbade med Christl då Mattias blev tvungen att vara akut ledig.
- Robin skulle ha varit på sommarträning (judo) men den blev inställd då han verkade vara den enda som kunde komma. Så han tog med sig pappa, Linus, farfar & farmor för att fiska och jag fick en lugn stund hemma. Det blev ingen lång stund dock, då det började regna och de fick åka hem igen.

Onsdag
- Jobbade.
- Bingo med Camilla och Annika. Annika vann 1000:- som vi delade på (vi brukar dela på de "vanliga" spelen, men behåller rövar-vinsterna själva).

Torsdag
- Jobbade.
- Ärenden med mamma.
- Köpte pizza.

Fredag
- Jobbade.
- Peter gjorde provet för grönt kort (pistolskytte) och klarade det =)
- Utgång till Segmons Folkets Park på 90-talskväll. Förfest hos Camilla.
Barnen & hunden sov hos farmor & farfar. Katten sov hos mormor.

Lördag
Mens
Mat hos svärföräldrarna. Barnen badade i poolen.
Sen tror jag resten av dagen mest spenderades hemma i soffan. Började åter få ont i magen som förra veckan...

Söndag
Gick upp kl 6, då det inte gick att ligga längre pga hemskt magont. Samma som måndag och fredag förra veckan.
Lade mig igen efter 9 nån gång och sov till 12:30.
- Familjen (minus mig) åkte till Sölje och fiskade med farmor & farfar.
- Älskade underbara kissekatten fyllde 15 år! Kära lilla Liza <3
- Mamma var här en sväng.



Mjo, lite koll hade jag visst ändå, eller ganska mycket till och med för att bara "tänka tillbaka". Ofta minns jag knappt vad jag gjorde dagen innan... Nu har jag säkert missat nåt också, men det är ju egentligen skit samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar