söndag 21 juni 2015

Vecka 25

Måndag
- Trött efter en natt med massa magont, som strålade ut i ryggen och mellangärdet bl.a.
- Jobbade extra 7:00 - 13:30.
- Robin hade sovit hos farmor & farfar och fick skjuts till danslägret som började 10:00. Sedan övernattade han på MoveIt.
- Peter var på kurs (grönt kort, pistolskytte).

Tisdag
- Jobbade.
- Hämtade Robin på danslägret tillsammans med svärfar & Linus runt 17:30. Åt glass på OKQ8 i Säffle på hemvägen. Följde med svärfar hem och ungarna badade i poolen.
- Peter skyttetävling. Hämtade oss efteråt.

Onsdag
- Jobbade.
- Peter fick stanna hemma med Robin som inte mådde bra. Han hade ont i magen och var nog allmänt sliten efter de tre fullspäckade dagarna på lägret.
- Mormor hämtade Linus på dagis.
- Bilbingo på Jättesten med Camilla. Vann inget, men vi hade trevligt!

Torsdag
- Jobbade med Johanna då Mattias hade semester.
- Farmor & farfar hämtade Linus på dagis.
- Peter slutade tidigt och tog med sig Robin till PizzaHouse på lunch.
- Peter umgicks med några kompisar och "repade".
- Myskväll hemma med ungarna.

Fredag
Midsommarafton
Mat hos svärföräldrarna klockan 14 med dem, mina föräldrar och barnens gammelfarmor. Sen satt vi ute hela eftermiddagen och kvällen trots att vädret inte var det vackraste. Blev några störtskurar med regn och även nån åskknall, men det var okej. Mamma hade gjort jordgubbstårta i år igen.
Åkte hemåt kanske 20:30.
Fick mer och mer ont i magen precis som i söndags. Svullen.
Såg en film med Peter innan jag lade mig.
Efter en stund ökade magontet ytterligare, började stråla ut i skulderbladen, ryggen mm.

Lördag
Hade en helvetes natt med magontet, vände och vred mig. Samma sak som natt till måndag, men värre den här gången. Nånstans runt 5-6-tiden fick jag gå upp och kräkas... Kom ur sängen efter 11 kanske, och mådde bättre, om än att jag kände mig lite konstig. Svullen och öm. Alla symtom verkar tyda på att det skulle vara gallsten som plågat mig dessa två nätter...
- Mat hos svärföräldrarna (rester från gårdagen) klockan 13 innan barnens gammelfarmor skulle åka hem. Ungarna badade i poolen.
- Spenderade sedan eftermiddagen och kvällen hemma, mestadels i soffan med den konstiga molvärken i magen.

Söndag
Mådde bra igen.
- Lugn och skön dag hemma. Städat och grejat lite, varvat med att slappa.
- Barnen och tremänningen V tog en tur till Borgviks cafe med svärföräldrarna.
- Peter tog bort kajboet som gjort att vi inte kunnat använda fläkten i köket på länge... Nu hade familjen äntligen flyttat (förutom 2 döda som låg kvar...) och vi kan börja använda fläkten igen! :P
- Robin sover över hos V.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar