onsdag 21 oktober 2015

Jojo-feber...

Igår kväll, strax efter att jag bloggat om att jag hade mindre feber än kvällen innan, tempade jag mig och såg att febern höjts igen.

Imorse hade jag feber, sen var jag så gott som feberfri på förmiddagen och tänkte att det nog hade lugnat sig så pass så att jag kunde gå till jobbet imorgon. Men sen tempade jag mig vid 14-tiden igen bara för att upptäcka att den var tillbaka igen, så jag fick ta beslut om att stanna hemma ytterligare en dag då... Börjar bli tråkigt nu, men å andra sidan så känner jag ju också att jag har nån infektion i kroppen (så klart) och får ju lyssna på det.
Suck.


Haft mysigt med familjen i kväll. Käkat framför tv:n och sett en film.
En lagom aktivitet just nu...
Knight Rusty




Annars kan ni väl hjälpa mig med att hålla tummarna för att jag piggnar till snart, slipper febern och får häcken ur soffan nån gång imorgon iallafall? Jag vill faktiskt gärna komma ur huset och till jobbet på fredag.

Det är faktiskt ganska jobbigt att göra ingenting också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar