lördag 29 juni 2013

Hemma igen

efter en riktigt rolig kväll med Malin, Frida och Caroline (kul att du hängde på!). Känner mig ganska så mycket mer full just nu än jag gjort under hela kvällen... Typiskt när man kommer hem och allt är tyst. Det tjuter i öronen och klockan i köket där jag sitter har mystiskt ökat till minst dubbel ljudvolym. Ska försöka hålla mig vaken tills min älskade gubbe kommer hem, men lovar inget då de inte ens lämnat stället än...

Äter en Billys pizza nu och ska dricka så mycket vatten jag bara orkar sen innan jag går ner till sängen. Förhoppningsvis hjälper det något mot baksmällan iaf, om än inte hela vägen då jag dricker så sällan och det blev en hel del idag. Bl.a. flera drinkar och rent "rävgift" med Malin ;)

Men som sagt en riktigt rolig kväll. Goa kompisar har jag och InMeHead gjorde så bra ifrån sig. Synd bara att så många strängar gick åt :P

Det kom en hel del folk och vi har sett en hel del roliga (och mindre roliga) människor och situationer. Jag personligen tycker att det är jättekul att titta på folk då jag inte är ute så ofta. Bäst idag var nog zebran med "kameltå" ända upp till brösten typ *hihi*, eller vad säger ni tjejer? 
Och trevligt att träffa folk man inte ser så ofta annars.

Synd bara att tiden som vanligt går så fort när man har roligt...

Men TACK för idag (vem det nu än är man ska tacka). Tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar