lördag 18 augusti 2012

Min helg.


Fredagen:
• Jobbade 8:00-13:00. Svettigt till tusen i värmen som varit den här veckan.
• Besök på Systembolaget.
• Hämtade Robin på fritids.
• Affären.
• Hämtade Linus på dagis.
• Hem och gjorde mellanmål, åt och packade barnens saker för övernattning hos mormor.
• Dusch och ombyte.
• Gick med barnen till mamma. Fick tacos. Gjorde mig i ordning resten.
• Blev hämtad av Maria & Stina efter 18 nån gång. Förfest.
• Pappa körde oss till Segmon. Framme och gick in runt 21:30.
• InMeHead spelade. Diggade och sålde skivor. De var så klart lika bra som alltid! Tyvärr missade jag att ta några bilder alls...
• Hemma kanske 01:15. Nöjd, men med huvudvärk och axelvärk. Tog tabletter och väntade på gubben som kom lite senare.
• Fick välbehövlig massage.

Igår:
• Gick ur sängen runt 12:00.
• Såg en film (Wanderlust) och åt pizza med gubben.
• Runt 15-tiden kom först hunden och sedan barnen hem. Peter drog iväg till Fredda. Mamma stannade här till kvällen.
• Barnen ville lägga sig ca 19:30. Låg hos Linus tills han somnade 21:15...
• Åt resten av pizzan från tidigare.
• Gick och lade mig.

Idag:
• Har tänkt mig att vara lite mindre trött ;) Måste handla, städa, tvätta och hämta barnens saker som blev kvar hos mamma. Robin ska leka med en klasskompis i eftermiddag. Sen får vi väl se vad som händer i övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar