söndag 14 juli 2013

Dagens...

...frisyr: uppsatt, slarvig tofs/knut
...smink: inget
...planer: skjutsa Zandra till CSK, äta hos svärföräldrarna, greja hemma
...drog: energidryck & cigaretter (som alltid)
...tråkigaste: att tvätta om maskinen jag startade i morse eftersom jag glömde den och tyckte sen att den stått för länge
...finaste: Linus som kröp upp i mitt knä och förklarade att han älskade mig
...måste: handla, "allt" var slut
...köp: blandad kompott, såsom t.ex mat, bensin, tvättmedel, toapapper & kattsand
...lustigaste: att jag nästan 31 år gammal har börjat stryka våra sängkläder, det är ganska lustigt med tanke på att jag inte strukit knappt något alls tidigare ;)
...mående: bra! Både psykiskt och fysiskt
...väder: Regn imorse och lite på fm, mulet, fint em och kväll
...bok: ingen, om jag inte läser något senare
...film: samma som bok
...låt: Nån med InMeHead, då det är den enda musiken jag lyssnat på idag (bortsett från när Peter spelade gitarr i soffan tidigare)
...kärlek: familjen, och för en gångs skull också livet

Hur har er dag varit?

1 kommentar:

  1. Ja, får jag för mig att läsa något senare så ska jag absolut börja läsa om Ove =)

    SvaraRadera