torsdag 4 juli 2013

Senaste veckan

har bara susat förbi.

Den här veckan har jag jobbat i tvättstugan på jobbet och fått nya erfarenheter. Det har varit skönt att vara där och göra lite annat än det vanliga, och dagarna har gått väldigt fort.
Och så trevligt att jobba med Åsa och vår fas1 Zandra som började hos oss i fredags.
Lite ont har jag fått i axlarna och trött i ryggen, efter att ha stått så pass mycket som man inte är van, men inget värre.

Imorgon blir det en vanlig jobbdag i inköp igen och lika bra känns det som det har varit att vara i tvätten de här dagarna eftersom jag trivs med det också. Tänk att det redan är över ett halvår sedan jag kom ifrån städet! Och så mycket lättare det har varit att gå till jobbet sen dess... I år kommer nog inte ångesten att vara lika svår över att gå tillbaka efter semestern heller som ifjol...

Imorgon gör också ungarna sin sista dag på dagis/fritids för sommaren och ska vara lediga i sex veckor. Det blir skönt för dem det! Peter jobbar natt i natt, sen hela dagen imorgon och sen har han semester i fem veckor. Jag jobbar två veckor till, sen har vi tre veckor tillsammans och slutligen har jag en vecka själv med ungarna också.

Och en liten bonus nu är ju att jag faktiskt är ledig på måndagar så ett par veckor framöver kommer vi ju få tre dagars helg hela familjen tillsammans också.

Det känns rätt bra nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar