måndag 8 juli 2013

Det känns riktigt konstigt

att jag ska upp och jobba imorgon. Något inom mig försöker få det till att jag redan har semester, men så är ju inte fallet. Jag ska jobba två veckor till ju innan det är dags. Dessutom känns det inte som måndag idag, antagligen för att Peter gått på sin semester nu och vi varit lediga tillsammans allihop. Det är vi ju bara på helgerna annars.
Och så har ju sommaren kommit nu. Då ska man väl vara ledig? Typ.

Det ska bli skönt iallafall att jag bara behöver göra mig själv färdig på morgnarna nu och se till att jag själv kommer iväg. Tråkigast kommer att bli att jag mest får ha Peters lilla skitbil för att inte låsa honom och ungarna hemma, om man ska klämma in lite gnäll, men det är ju bara fram och tillbaka till jobbet och det är ju inte långt heller. Men ändå. Vi är inte kompisar jag och den bilen... ;)

Nu är det snart dags att sova. Jag har lånat en bok av Marie, En man som heter Ove,  men den får vänta lite till innan jag påbörjar den tror jag. Jag är för trött.

Orkar inte skriva nåt mer heller direkt. Ska bara nämna att filmen igår var jättebra! Men Johnny Depp är ju suverän också så... =)

Så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar