fredag 5 juli 2013

Man skulle kunna tro

att det är jag som jobbat natt och inte Peter. Jag har varit så vansinnigt trött hela eftermiddagen och nu har jag redan lagt mig. Jag förstår helt ärligt inte vad det beror på, men det är väl som det är. Humöret är det inget fel på, men jag bara gäspar och gäspar. Och det började redan vid tolvtiden idag...

Jag kommer garanterat sova innan 22, kanske till och med innan 21!
Peter däremot blir uppe ett tag till (som ändå varit vaken sen säkert 00:30...) men så vill han väl inte riskera att vända något på dygnet heller.

Robin sover hos farmor och farfar inatt. De var här förut och då ville han med dem hem. Linus är kvar hemma och får sova där någon annan dag. Det kan vara skönt för bröderna bus att få vara på varsitt håll någon gång ibland och slippa tävla om uppmärksamheten både hemma och borta.

Nu är jag snart i drömmarnas land.
Herregud... Önskar en god natts sömn och tar nya tag imorgon istället. Totalt utslagen ju...

Zzzzz...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar