tisdag 1 januari 2013

Så där.

Årets första dag avklarad.

Har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Varit på affären. Kört en maskin med tvätt. Och bloggat.

Jag har haft en jävla huvudvärk så gott som hela dagen. Tydligen så hade jag gnisslat tänder så fruktansvärt i natt att Peter till och med vaknat av det... Han hämtade bettskenan åt mig, men antagligen var det redan för sent för att jag skulle slippa undan den här värken.
Nu är skenan med i munnen redan från början.

Ungarna är nyss nattade och jag har också krupit i säng. Imorgon börjar jag på inköp och kommer från och med då även börja jobba klockan 7 på morgnarna hädanefter. Tänkte försöka somna ganska tidigt idag...

Nu börjar ett nytt kapitel i våra liv.
Känner ni det?

God fortsättning!

5 kommentarer:

  1. Jag har inte varit utanför dörren idag. Tänkte läsa lite men inte ens det har jag gjort. Bara zappat runt på tv:n och kollat på allt och inget. Och sovit mellan 14-16 *s*

    Om jag gav mig fan på det så skulle jag nog kunna börja ett nytt kapitel i mitt liv. Men det lär väl inte hända skulle jag tro *s*

    God fortsättning :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh, få ändan ur vagnen och låt dig ryckas med nu. Varje dag är egentligen en möjlighet att börja på något nytt. Så gör du det inte idag eller imorgon får du en ny chans dan därpå ;)

      Puss å kram

      Radera
  2. Ja ingen mer choklad nu i alla fall. Och i morgon kanske jag får tummen ur att ta en promenad runt kvarteret eller så :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är det också skärpning som gäller. Vi får väl se hur länge det varar men försöka måste man ju ;)

      Radera
  3. Det gick ganska bra för mig innan jul, så jag hoppas det håller i sig *s*
    Lycka till till oss ;-)

    SvaraRadera