måndag 2 november 2015

Adidas Challenge i Borås

I lördags var det dags för judotävling igen.

Taggad kille kl 4:30 på lördagsmorgonen.
Boråshallen.

Inne i hallen innan tävlingen.

Uppvärmning. Josefin och Robin i mitten av bilden.

Prisutdelning. Robin tog silver i sin grupp.

Silvermedaljen.


Deltagare och coacher från Grums, Bergsäng och Molkom.

Borås var mysigt tyckte jag. Jag och Robin tog en promenad in till centrum på dagen när han tävlat färdigt och vi väntade på att det skulle bli Josefins tur. Det var lite "trångt" och mycket olika sorters hus. Kanske lite nedgånget, men ändå fint. När vi gick tillbaka gick vi genom stadsparken, den gillade jag mycket.

Tävlingen och allt drog ut på tiden, så klockan var ungefär 19:30 när vi kom ifrån hallen. Då hade vi varit där i tolv timmar. Hur som helst tog vi oss in till centrum igen för att få lite mat i magen innan vi skulle åka de drygt 3 timmarna hemåt igen. Det blev god mat på Jensens Böfhus.

Detta låg inklämt mellan andra "vanliga" hus i Borås centrum.

Hemma i Grums runt 01:00 på natten, trötta och slitna. Ack vad fel vi hade, när vi trodde att det inte kunde bli senare än när vi var i Haninge... Men nu KAN det inte bli värre nästa gång iallafall, oavsett hur lång resväg vi har ;)

Hur som helst så måste jag också poängtera att vi ändå haft det både bra och trevligt, så det var absolut inga fel! Bara all väntan.

Gårdagen bestod mest i ingenting, men idag känns det som att jag är tillbaka till normal igen, tack och lov  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar