lördag 14 november 2015

Ögat & dagen.

Vaknade med ett rejält svullet ögonlock imorse... Bara så där. Jag vet inte alls vad som hänt och det kändes inte heller. Jag fick se det i spegeln när jag borstade tänderna.


Det är redan bättre och har inte besvärat mig under dagen heller, mer än att det inte sett så snyggt ut då. Linus tror att det kan bero på att "jag är uppe så mycket på nätterna", men det är jag ju inte. Och jag har inte varit det alls i natt heller. Funderade på om jag kan ha fått nån smäll eller så, men då borde jag ju ha ont också. Detta är inte ens lite ömt. Jättekonstigt...


Nog om det. 
Det har varit en bra dag för övrigt.
Judoträning i förmiddags för båda killarna. Det var Linus vanliga judotid och Robin var med som assisterande tränare. Gick jättebra för båda två mina duktiga grabbar.
Sedan har vi i familjen varit hos mamma och fått tacos, och sedan badade vi Tyson så nu är han fräsch och go också. Känns gött.
Sen har gubbens syster och hennes man varit här ett tag i kvällningen. Roligt att se dem då det var ett ganska bra tag sedan nu.

Soffhäng står på schemat nu, som så ofta annars. Lite kvällsmat och bara vara.

Hoppas ni har en trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar