måndag 22 oktober 2012

Dagens höjdpunkt.

Tänk, klockan är inte ens riktigt 19 än och både jag och småkillarna har krupit ner i respektive sängar. Lillen sover till och med.

Underbart.

Detta är vad jag väntat på hela dagen. Att bara få ligga och vara. Vila. Både jag och Linus har varit trötta idag i och med natten som föregick den här "bajsdagen", men vi har ändå hållit oss vakna, vilket känns väldigt skönt nu.

Imorgon hoppas jag att vi är piggare båda två även om vi i vilket fall får hålla oss hemma på onsdag med för att försöka hålla 48-timmarsregeln. Jag tar för givet att den gäller även om man "bara" bajsat och inte kräkts.

Nu: försöka njuta av lugnet och den tidiga kvällen, zappa på tv:n, surfa via mobilen, kanske fortsätta läsa i boken jag håller på med (Kee Marcello - rockstjärnan gud glömde).

Ha en trevlig kväll och god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar