söndag 12 april 2015

vecka 15

PÅSKLOVET

Måndag
Annandag påsk - familjen ledig tillsammans
Städa. Tvätta.
Robins kompis J kom hit.
Middag från Burger King.
Robin körde dubbelpass på breakdancen, började redan kl 17.
Blev stoppad av polisen i Säffle för körkorts- och nykterhetskontroll på hemvägen.
Barnen sov över hos farmor & farfar.

Tisdag
Barnen lediga hos farmor & farfar.
Jobbade.
Robin hade judoträning. Mormor följde med till badhuset och badade med Linus under tiden.
Peter började med pistolskytte.

Onsdag
Jobbade. Barnen på dagis och fritids.
Peter repade.
Jag kände mig väldigt trött.
Godis och spel i soffan hela kvällen med barnen.
Årets första myggbett.

Torsdag
Jobbade. Mamma passade ungarna.
Barnen till badhuset med mormor. Robin badade fram till judoträningen, Linus och mormor lite längre. Jag åkte bort en stund efter träningen börjat. Robin var ensam på sin träning idag. Tränade extra med de stora tjejerna sen.

Fredag
Huvudvärk från morgonen.
Jobbade. Mamma passade barnen.
Min vän Camilla gjorde diskbråcksoperation på Akademiska i Uppsala. Mina tankar var hos henne hela dagen.
Räkmackor & film, Den sjunde dvärgen, med familjen.
Beställde kläder från Ellos, mest till Robins dansshow. Är förhoppningsvis så gott som klar med alla scenkläder nu.
Tidigt i säng, mådde inte helt hundra.

Lördag
Peter och Linus bytte däck på bilen.
Peter repade.
Robin var med kompisar.
Jag och Linus gjorde "ingenting" mest hela dagen. Spelade minecraft och sånt.
Mamma kom på spontanbesök en stund på kvällen.
Hade ett rådjur i trädgården.
Jag och barnen såg på E.T. Extra terrestrial ganska sent, men båda barnen höll sig vakna och var nöjda när vi lade oss närmare 23:30.

Söndag
Blåsigt!
Sov länge.
Robin hade streetdance. Linus var med och tittade.
Torktumlaren hade avlidit när jag skulle använda den i kvällningen. Jag fick åka bort till svärföräldrarna och slänga i tvätten hos dem. Vila i frid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar