onsdag 7 november 2012

Det går uppåt.

Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, främst för att jag inte mått riktigt bra. Jag har haft huvudvärk och ångest i två dagar, men den här gången valde jag att hålla käften istället för att skriva gnälliga inlägg här. Jag har tvingat mig igenom arbetsdagarna och det har faktiskt gått bra. Jag är nästan lite stolt över mig själv som på något vis kommer iväg fast jag bara vill gömma mig och vara ifred vissa dagar. För det kan vara hur svårt som helst. Men jag överlever varje gång och kommer ut på andra sidan igen, och det är väl detta jag vet kanske. Det gäller bara att härda ut och försöka hålla masken så länge man är bland folk.

Nu är det redan onsdag kväll och idag är jag på väg uppåt igen. Resten av veckan kommer förhoppningsvis gå ganska lätt igen. För i det stora hela så har jag det ändå väldigt bra. Det är jag medveten om. Och trots mina då och då återkommande dalar så mår jag ändå mycket bättre än för ett år sedan vid den här tiden.

Livet är inte lätt, men det är bra!

2 kommentarer: