lördag 20 april 2013

Igår försökte jag vara optimistisk

och tog med mig solglasögonen till jobbet trots att vädret inte alls var särskilt vackert. Men det var så klart helt onödigt... Däremot blev det ändå en riktigt bra dag, så bara inställningen och hoppet kanske är nog ibland ;)
Jag hämtade mamma efter jobbet och så handlade vi innan vi hämtade ungarna tillsammans. Sen spenderade vi en trevlig eftermiddag och kväll hemma hos henne. Även gubben kom dit i kvällningen när han varit hos sin kusin och svetsat på ett stativ.

Idag skiner solen, än så länge från blå himmel och det är lördag. Som vanligt betyder det judoträning för Robin mellan 11:00-12:00. Klockan 14:30 ska han och jag hämta upp Marie och bege oss in till stan för att se Croodarna på bio. Gubben ska repa hela dagen och mamma kommer och passar Linus under tiden.

Nu ska jag försöka greja lite innan dagen drar igång på riktigt.

Trevlig lördag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar