torsdag 25 april 2013

Nu så.

Idag fick jag se mina första vitsippor för i år också. Bara från arbetsbilen, men ändå. Alltid något!
Förra året tror jag att jag såg både vitsippor och blåsippor i mars redan, men så har den här vintern varit ganska lång också.

Något som inte alls har varit särskilt långt är den här dagen. Den har gått så snabbt så jag knappt fattar att det redan är kväll...
Men det är väl skönt också, då blir det ju fredag snabbare ;)

Idag har vi bl.a varit till leksaksaffären så att Robin skulle få köpa sig Pokemon-kort (det är tydligen det som gäller bland ungarna nu) och sen har vi varit och handlat ihop hela familjen. Ungarna var jättesnälla och duktiga, och gubben körde kundvagnen rätt bra, men han är inte mycket till hjälp att fråga om nånting ;)
Trevligt att ha dem med iallafall, mina godingar.

Och så... Pang! så blev det kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar