söndag 23 mars 2014

Det blev sovmorgon idag.

Vaknade för kanske en halvtimme sedan. Tyvärr alldeles sjösvett och med en stark smak av vitlök i munnen efter provsmakningarna på gårdagens kryddparty/tjejkväll hos Jessica, men jag tror mig iallafall vara utsövd. Lite huvudvärk på toppen med men det har jag ju haft så gott som hela veckan så det tar vi inget extra för. Det blir att gå direkt upp och duscha nu och kanske ta en Ipren också.

Det var en trevlig eftermiddag och kväll igår, även om jag först ifrågasatte mitt val inombords att gå iväg då jag kände en liten lätt fladdrande ångest. Men det släppte mer och mer och jag är glad att jag gick. Dock lagomt att åka hem vid 22 när de andra drog vidare till stan för att gå på krogen =)

Nä, om man skulle dra igång den här dagen då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar