lördag 1 mars 2014

Melodifestivalen 2014: Andra chansen

Mamma/mormor var här och såg bidragen med oss idag.


Ammotrack - Raise your hands
Bra låt, men jag tror inte sången var lika bra idag?

Linus Svenning - Bröder
Obis favorit ikväll. Han ringde och röstade. Mormor gillar också Linus mycket.

JEM - Love trigger
Okej låt, men inget för finalen.

State of Drama - All we are
Absolut inte sämst ikväll. Linus gillar, men Robin tycker att de suger.

Ellinore Holmer - En himmelsk sång
Jättefint, men tråkigt.

Martin Stenmarck - När änglarna går hem
Obi säger 'jätteokej'. Och jag tyckte den var ännu bättre än förra gången.

Helena Paparizou - Survivor
Robin buade direkt hon gick på, och han gillade henne inte förra gången heller.
Jag tycker hon är okej, men inte mer.

Outtrigger - Echo
Linus gillar när det är rockigt. Både jag och mamma gillar bidraget skarpt.



Min rankning ikväll
Outtrigger
Ammotrack
Linus Svenning
Martin Stenmarck
State of Drama
JEM
Helena Paparizou
Ellinore Holmer


Dueller
Outtrigger - Helena Paparizou
Linus Svenning - Martin Stenmarck


Så här gick det
Helena Paparizou (final)
Linus Svenning (final)

Outtrigger (ute)
Martin Stenmarck (ute)

5. State of Drama (ute)
6. JEM (ute)
7. Ellinore Holmer (ute)
8. Ammotrack (ute)



P.S. När min Linus blir stor vill han se ut som Linus Svenning säger han. Men inte sjunga sådär som han. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar