lördag 16 mars 2013

Lördag förmiddag.

Börjar dagen med godis och energidryck idag, och hoppas på att snart vakna till lite mer ordentligt. Visserligen har jag varit vaken sen kanske 7-tiden och uppe snart en timme med, men det här med att vakna går inte snabbt för mig. Särskilt inte på helgerna. När man jobbar har man ju liksom inget annat att välja på än att försöka vakna till.

Hur som helst så blir det full fart den här förmiddagen. Kl 10 är det Rasmus kalas i badhuset och klockan 11 börjar judon som vanligt. Och Robin har haft beslutsångest då han ville på båda. Tur det är i samma hus så att det gick att lösa ganska smidigt iallafall, vi går på kalaset en stund, går upp och duschar och sen springer vi ner till judon. Jag tror det kommer bli bra jag =)

Bara jag vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar