söndag 10 mars 2013

Trevlig helg!!

I fredags var jag och Robin på ett PartyLite homeparty hos Maria. Robin lekte hela kvällen med några andra barn som var med och jag hade jättetrevligt med de vuxna. Sen bestämdes det att lördagen efter leveransen av det vi beställde kommit så blir det vinkväll vilket jag tycker är en utmärkt idé ;)
Och så måste jag ju berömma den underbart ljuvliga morotskakan Maria bakat.

Igår, lördag, var det först judo med Robin på schemat som vanligt. Det är roligt tycker jag. Han är så duktig =)
Efter det blev det en tur till stan med familjen för att köpa mat till ödlorna på DjurMagasinet och titta lite på djuren. Linus går nästan alltid till grisöronen och börjar plocka när vi kommer dit, för såna ska Tyson ha säger han. Och ingen är väl lyckligare än Tyson som har en så omtänksam "lillebror" ;)
I kvällningen kom mamma på tacos och såg på finalen av årets melodifestival med mig och grabbarna.

Idag är det söndag och dagens planer ligger i att fira Malin som fyller år på tisdag. Det kan ju inte bli annat än trevligt, eller hur?


Sen har jag faktiskt två dagars "helg" kvar. Imorgon är jag ledig som varje måndag, och på tisdag har jag tagit semester då det är stängningsdag på skola/fritids/dagis. Känns rätt gött.

Hoppas ni haft en fin helg med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar