söndag 1 september 2013

God morgon!

Jag och Linus är uppe med tuppen idag. Kvart över sex gick vi upp, vilket jag nog tycker är lite väl tidigt för en söndagsmorgon...
Å andra sidan så var det nog lika bra att gå upp, för natten har inte varit särskilt skön ändå. Jag hade svårt att somna och när jag väl gjorde det, så har jag sovit oroligt och drömt en massa konstigt (som jag dock inte minns nu). Jag har bitit ihop käkarna och legat konstigt med nacken =( 

Övriga familjen sover fortfarande, och vi kurar i soffan och ser på nick jr-programmen på Nickelodeon. Jag måste säga att det känns lite underligt att vara uppe före Robin, som nästan alltid vaknar först och drar med sitt täcke och kudde upp och redan är här när man kommer oavsett vad klockan är nästan ;)

Idag ska Peter på massage på morgonen. Sen ska jag på ett PartyLite homeparty och Robin ska på kalas.
Ikväll är det streetdance igen.
Emellan detta hade jag tänkt mig att fortsätta med städningen vi påbörjade igår och kanske till och med få till en ommöblering av Robins rum. Men jag låter detta vara mer en tanke än ett löfte än så länge ;)

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar