söndag 8 september 2013

Linus 4 år!

Min lilla, speciella och alldeles underbara minsting har haft sin fjärde födelsedag idag.
Jag är så lycklig över detta perfekta lilla barn och all glädje han redan hunnit med att ge oss i sitt än så länge ganska korta liv =)

I morse vaknade jag och Peter för ovanlighetens skull före Linus (Robin sov kvar hos farmor & farfar igår) och han låg även kvar i sin säng, så det blev en riktigt lyckad start på dagen då vi kunde väcka honom genom sång och med paket på sängen.

Han har sen blivit firad av oss, mormor, morfar, farmor & farfar, faster, fasters man, kusinen och "mostrarna" som var hitbjudna till klockan 13.

Lillen har varit så go och glad hela dagen, och blev så enormt glad och var så tacksam för alla presenter så mammahjärtat riktigt blödde när han utropade: "Åh, precis en sån som jag önskat mig!!" efter var och varannan present =) 

Nu spelar han och brorsan tv-spel som avslutning på kvällen, trots att vi annars har en tidigare gräns för när det är dags att varva ner och låta hjärnan vila lite innan sängdags. Men idag är ju ingen vanlig dag så ;)

Hipp hurra för Linus idag!
Och alla andra dagar med för att jag får vara hans mamma!



(Min mormor skulle också ha fyllt år idag, 98, om hon varit i livet. En tanke till henne där uppe också idag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar