fredag 6 september 2013

Min fredag.

Det första som hände imorse var det här:
Rutan på passagerarsidan fram hoppade ur på svärfars bil som jag hade till jobbet... Jag blev bara liiite svettig där en stund, men jag fick tillbaka den.

Sen har dagen gått i ett. En riktig full-fart-fredag på jobbet med många handlingar, extra matkörning åt arbetscentrum och några tvättar kvar att leverera sen tidigare under veckan. Lite stressigt, men jag klagar inte värst ändå för det har varit en riktigt fin, ganska varm, höstdag och dagen gick riktigt fort eftersom vi hade att göra.


In på affären efter jobbet, köpte en stor påse godis och sen vidare för att hämta hem mina efterlängtade små.

Nu soffhäng en bra stund och bara göra ingenting. Ikväll måste jag nog plocka och greja litegrann, men mest ska jag njuta av att vara ledig med pojkarna.

Peter ska frivilligjobba på Går'n ikväll. Han blev tillfrågad om att hjälpa till där för ett tag sedan, så det blir väl nån kväll i månaden iallafall som han ska vara där. Det tycker jag är jättebra. Det behövs folk som ställer upp för ungdomarna och att Går'n finns är verkligen bra. Det dröjer inte förrän våra pojkar behöver någonstans att hänga och då hoppas jag att möjligheten att gå till fritidsgården fortfarande finns.

Nu lutar jag mig tillbaka och säger trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar