söndag 30 november 2014

Vecka 48

Måndag:
Studiedag = Robin också ledig med mig och Linus.
Jag och killarna hälsade på Camilla & Rasmus. Sen åkte vi till biblioteket tillsammans innan vi skulle hemåt på kvällen.

Tisdag:
Jobb.
Anmälde Robin till danslägret "Tillsammans" som är i januari.
Robin judoträning.

Onsdag:
Jobb.
Linus hade namnsdag.
Ingen streetdance idag.
Jag och killarna hälsade på mamma/mormor.

Torsdag:
Jobb.
Det snöade på dagen, men inget som låg kvar senare.
Peter halkade på jobbet och knäckte till/sträckte sig i ryggen.
Jag var på julbord med Mattias & Eva-Lena från jobbet, Kungskvarnen i Borgvik.

Fredag:
Jobb.
Peter var hemma från jobbet och vilade efter halket igår. Linus "tog ledigt" från dagis och stannade hemma han med.
Fredagsfeeling & fredagsmys, innan jag gick i säng så tidigt som strax efter 19.

Lördag:
Städ- och plockdag.
Var på affären och handlade två gånger (följde med mamma andra gången).
Fick julgruppen jag beställt av Grums Hockey.
Robin sov över hos farmor och farfar.

Söndag:
Julmarknad i Gruvan med Camilla.
Killarna var på skyltsöndagen/öppet hus på brandstationen med farmor & farfar.
Städat och plockat igen.
Firat första advent & älsklingen. Fika med föräldrarna på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar