måndag 14 maj 2012

Stel och sliten.

Idag är jag sliten.

Arbetsdagen gick ganska fort, men det var tungt och slitigt. Jag är så stel i musklerna och svanken ska vi inte tala på... Det blir skönt att vara i handlingen imorgon istället för städet även om jag får jobba 1,5 timme längre än vanligt pga den röda dagen på torsdag. Det är stor skillnad på arbete. Tänk om man ändå kunde hamna på den tjänsten helt och hållet...

Efter jobbet hämtade jag ungarna, åkte hem och mötte upp Peter och gav oss iväg direkt till stan. Där köpte vi en ny fisk och fem räkor till akvariet på DjurMagasinet. Och syrsor till ödlorna.
McDonalds på hemvägen.

Hemma igen så slängde jag iallafall i en ny maskin med tvätt, men annars har jag inte orkat göra knappt nånting. Nu ska jag bara orka mig ur sängen och hänga skiten med innan jag kan lägga ner allt för idag och göra som mina små grabbar redan gör = sova.

Ännu en måndag till ända. Tur tiden går så fort ibland :P
Ny dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar