måndag 6 augusti 2012

Törs ni...

...tala om vilka ni är som kikar in här?

En del vet jag ju så klart, särskilt ni som brukar gilla mina inlägg på fb, men nog måste det vara någon annan som hamnar här ibland än de närmaste?

Kommentarer är det ju väldigt glest med, men besöksstatistiken säger iallafall att det är fler än en-två personer som tassar runt här ibland ;)

Snälla, låt mig slippa vara mer nyfiken nu och lämna en liten kommentar :
Och vill ni vara lite överkurs så tala gärna om vad ni gillar bäst med bloggen också.

Finns det någon som inte känner mig IRL som läst någon gång och törs erkänna? Hur hittade du hit?

Var modiga nu och ge mig nån liten form av bekräftelse ;)

6 kommentarer:

  1. Jag törs men du vet redan vem jag är ;)

    Hoppas nån mer törs skriva också.
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Ja det vore skoj. Du är ju min så gott som enda kommenterare annars också ;) puss

    SvaraRadera
  3. Med darrande händer avslöjar jag att även jag kikar in här :D

    Visar min Linus kort på hans dagisbästis då och då när det dyker upp :)

    Kommenterar inte pga att jag tycker att det är så krångligt med blogger. Kan vara jag som är okunnig och trögfattad :)

    //Anna

    SvaraRadera
  4. Vad kul Anna! Speciellt som jag nu fick en till blogg att läsa ;)

    SvaraRadera
  5. Hihi... Jag brukar oxå va inne å läsa ibland :) Tycker det är kul att läsa om vad andra brukar pyssla med om dagarna :)

    SvaraRadera
  6. Kul. Har du någon blogg själv Maria?

    SvaraRadera