torsdag 17 november 2011

Felsökning påbörjad.

Så har jag tagit blodprover idag och fått en läkartid den 28/11.
Vi får väl se vad som händer härifrån. Än så länge är jag "lyckligt" ovetande...
Ja, jag är nog lite orolig att något fel ska upptäckas. Samtidigt som jag tror att jag ändå är rätt frisk fast jag mår som jag gör emellanåt...
Ingen idé att spekulera för mycket i det, svar kommer ju tids nog och så får man utgå från det sen. Någon sorts hjälp behöver jag ju uppenbarligen oavsett, men vad det innebär kan man ju bara vänta och se nu då.
Jag har iallafall tagit tag i det nu.

3 kommentarer:

  1. Jag tror inte det är nåt större fel på dig, kanske brist på nåt ämne i kroppen bara.
    Men det är klart att hjärnan rusar i väg med en, men den 28:e är inte så långt undan heller så snart vet du.

    Kram på dig :-)

    SvaraRadera
  2. Nej, jag tror som du =)
    Kram tillbaka.

    SvaraRadera
  3. Bra att du kollar upp det, men förhoppningsvis är det inget allvarligt fel. :)

    SvaraRadera