tisdag 13 augusti 2013

Cirkus Wictoria

var i Grums igår. Jag och mamma var där med barnen och det var en riktigt bra kväll. Mest imponerande var nog balanskonstnärerna familjen Tarantini (eller vad de hette), men clownen Mr Kuba var bra också. Ja, alla artisterna var så klart duktiga på sitt.
De stora djuren som hästar och kameler tycker jag mest synd om. De hör inte hemma i ett omkringresande liv eller på cirkus enligt mig...

Helhetsupplevelsen var bra, även om jag inte var den som var mest sugen på att gå. Det var helt klart värt det, särskilt som jag hade fullt upp att iaktta mina goa, glada och lyckliga barn när de fascinerades och roades. Det är ju bäst av allt!

Och stort tack till svärföräldrarna för bidraget så att vi kunde gå, ungarna hade roligt båda två! Linus ville visserligen hem (som vanligt) efter 40 minuter, men sedan gick det bättre igen och han stod ut till slutet då han fick ont i magen stackaren. Men i det stora taget så var han nöjd han med!

En riktigt bra kväll som sagt.
Tack mamma för sällskapet, snacks & ponnyridning =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar