söndag 25 augusti 2013

Nu skärper jag mig!

Måste försöka att komma igång med något nu. Jag har inte gjort något vettigt hemma på hela helgen fast jag har haft tid. Lusten har bara inte infunnit sig. Jag känner mig inte i form alls, mest inombords... Ett humör som går upp och ner och blandar känslor mellan att vara lycklig till att vara låg och helst vilja gömma sig under täcket. En trötthet inifrån som hindrar mig från att göra det som borde göras och bara låter mig göra sånt som är "kul". Suck... Jag blir så trött på mig själv ibland...
Idag skulle jag ta mig i kragen och ha städdag bestämde jag igår efter att inte ha orkat med någonting vettigt på hela eftermiddagen och kvällen. Nu är klockan snart 18 och jag har inte börjat än.
Men det vore väl fan om jag inte skulle göra nånting idag heller. Det här går ju inte...

Jag vet ju att jag alltid mår bättre efteråt när jag fått saker gjorda, och mår sämre ju längre jag går och går och tittar på skiten. Ändå är det så svårt...

Nej skärpning nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar