fredag 8 november 2013

Imorgon är det en vecka sedan

jag bloggade sist.

Det har varit en ganska jobbig vecka. Jag har haft huvudvärk och känt mig nedstämd en del. Lite uppskruvad och samtidigt jättetrött. Vädret har också lämnat en del övrigt att önska och kanske har även det påverkat en del. Det och mörkret. Och den jävla mensen.
Plus att jag misstänker att jag har en stegrande förkylning i kroppen, en som kommit smygande och som kändes värre i både hals och näsa imorse. Bihålorna och ögonen känns inte helt okej heller.

Arbetsveckan har gått jättebra, så där finns inget att klaga på, men det var ändå väldigt skönt idag när man fick ta helgen. Bäst av allt är ju då att ingen klocka ringer till morgonen. 

Och vi har haft en sån där jättemysig kväll tillsammans familjen idag. Vi har ätit tacos, pratat och skojat, hyrt film på tv:n (Dumma mej 2), ätit godis, skrattat, haft levande ljus tända... Inget bråk. Lugnt och mysigt. Trevligt. Skönt. Härligt.
Så underbart! Precis vad mitt trötta, lite "ledsna" jag behövde. Älskade familjen ❤️ Efter den här kvällen tillsammans känns det bättre i mig igen. Jag har det så väldigt bra som har dem i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar