lördag 5 juli 2014

Som vanligt

det senaste så har jag svårt att komma igång med något på helgerna eller andra lediga dagar. Finns mycket att göra men jag får inte för mig. Ska iallafall snart ta tag i något att äta och lite senare åker vi nog till sjön med ungarna. Man får passa på när vädret är gott.

Veckan har gått ganska snabbt, och nu är det inte ens en vecka kvar innan min semester börjar! Har inga stora planer, men det ska bli skönt att få vara helt ledig hur som helst. Och skönt för barnen med, jag tror att särskilt Linus tycker att det börjar bli väldigt tungt att gå till dagis då han varit ganska svår att lämna flera morgnar de senaste veckorna.

Men bara 4 arbetsdagar kvar nu för mig och grabbarna då. Peter har 10, då han går av en vecka efter oss.

Trevlig sommar på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar