söndag 16 oktober 2011

Ny låt från InMeHead.

Söndag kväll och återigen så hatar jag faktiskt inte söndagar så mycket som jag brukar. Det har varit en okej dag och otroligt nog så känns det riktigt bra att det är arbetsdag imorgon. Efter en lååång vecka med VAB och att ha varit ordentligt förkyld själv så känns det bara skönt att få gå upp imorgon och komma tillbaka i rutinerna.

InMeHead spelade in en ny låt igår, och självklart är den lika bra som allt annat de gjort. Vill någon lyssna så klicka HÄR, så kommer ni till ReverbNation-sidan där den ligger överst på spellistan. Rock n Rolla Indian, heter den.
Och har ni inte hört bandet förut så ägna gärna lite tid åt att lyssna på resten av låtarna med.
Jag avgudar dem, och jag lovar att det inte bara är för att jag råkar vara gift med basisten (och tillika körsångaren) ;) Det råkar vara precis min musiksmak också.

För övrigt börjar jag få lite smått abstinens efter att inte hört dem spela live sen Folk & Rock-festivalen i Segmon som var den 20 augusti, och hoppas att de snart får för sig att göra en spelning ute igen... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar