lördag 9 juni 2012

Mardröm.

Inatt drömde jag en massa konstigt. Bland annat att jag och mamma åkte i bilen på väg hem från en fest. Jag var jättekonstig och körde jättedåligt. Mamma undrade om jag var full men jag hade inte druckit något. Jag bara krånglade, såg inget och började grina.
Mitt i allt kommer min hund springande så vi stannar bilen och hoppar ur. Lite tveksamma först, men på tatueringen i örat ser vi säkert att det är han. Då vi tittar i andra örat kommer nästa chock, han är nämligen tatuerad där med! Han har tydligen rymt och under den tiden vi varit borta har någon annan försökt ta över honom! Registrerat sig hos veterinären och tatuerat om honom i andra örat. För att han var ensam. Nu skulle det bli en kamp för att bevisa att det faktiskt var jag som ägde honom och skulle ha honom hos mig. 8 dagar hade man på sig av någon anledning när det uppstod sådana situationer. Jag var så arg att någon "stulit" min hund och haft så bråttom att göra honom till sin... Och jag var så nervös att jag inte skulle få honom tillbaka. Lortig och dan var han med och jag skulle bli tvungen att bevisa att det inte var mitt fel att han såg ut så.
Och allt hade som sagt bara hänt på en kväll ;)

Sen vaknade jag så jag vet inte vad som hände sen, men jag vet att det blir extra mycket gos och pyssel med voff idag. Drömmen var mycket hemskare än den låter kan jag säga...

1 kommentar: