måndag 25 juni 2012

Nedräkning.

Midsommarhelgen är över och vardagen har börjat rulla igen. Och jag väntar på semester och räknar ner så mycket jag orkar.

Den här dagen har gått fort, skönt det! Jag har fått en jättetrevlig semestervikarie med mig nu och det verkar fungera bra, men dagen i sig har varit körig. Trots ett återbud från en kund så fick det bli lite övertid idag för att hinna med... Det är lite för mycket en del veckor tyvärr. Men vi tar det som det kommer. Imorgon är det tisdag och en ny dag.

Ikväll har familjen varit hos mamma och sett "Mästerkatten i stövlar". Vi åt hamburgare framför tv:n och godis, så denna regniga måndagskväll bytte vi ut mot en extra helgdag istället ;)

Undrar när det blir sommar på riktigt? Hoppas lagom till min semester och Robins simskola börjar iaf.

3 kommentarer:

  1. Ja jag hoppas också det blir sommar snart.
    I år har jag konstigt nog inte ens börjat räkna ner till semestern. Det känns lite som att det kvittar att ha nån på nåt vis.
    Får hoppas det blir ändring på det bara semestern väl är igång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När har du semester nu igen? Du har nog sagt det men jag minns ju knappt vad jag gjorde igår så :P

      Jag längtar som fasen efter semestern i år, det har nog aldrig varit så kämpigt och rörigt på jobbet som det här året. Nu vill jag bara släppa allt det där ett tag.

      Radera
  2. Med lite tur så går jag på semestern i mitten av nästa vecka. Ska bara högtryckstvätta stallet och lite annat (o)roligt först.

    SvaraRadera