onsdag 6 juni 2012

Sammanfattning maj 2012

Maj har varit en månad med många upp- och nedgångar. Det har varit mest bra, men jag har ändå varit lite orolig att min berg- och dalbana skulle börja åka igen. Slutet av månaden var lite sämre igen, mycket pga jobbet men även nån form av PMS och trotsiga barn har spelat in. Jag har inte vetat riktigt hur jag ska bete mig och känt lite smått panik över livet i allmänhet. 30-årskris?

Hur som helst har det hänt mycket roligt och bra under maj månad också:
• Jag och Camilla har haft några planeringsdejter inför vårt 30-årskalas och även bokat lokalen.
• Motordagen i Edsvalla med pappa.
• InMeHead gjorde sin sista vecka på Värmlandstoppen och fick avsluta på en förstaplacering.
• Svärföräldrarna vann på
Postkodlotteriet.
• Semestertrippen till High Chaparral med fam Nilsson/Carlsson bokades.
• Vovven fyllde 9 år.
• Robin hade sitt första skoluppträdande.
• Det blev/var sommarvärme ett tag. Vi har grillat en del och vid ett tillfälle var det hela 27 grader i svärföräldrarnas pool så att till och med jag kunde bada ;)
• Linus dagis fyllde 40 år och hade en utställning i biblioteket där han var med på flera bilder.
• Eurovision Song Contest gick av stapeln och som vanligt tittade jag med mamma, men i år var även barnen med. Sverige tog hem segern och vi var nöjda, men för övrigt tyckte jag att det var ett ganska tråkigt startfält i år.
• Jag och Peter firade 15 år tillsammans och hade 5-årig bröllopsdag.
• Mors Dag var fin.

Övrigt:
• Svärföräldrarna fick ta bort sin hund.
• Robin har varit hos frissan.
• Robin har som varje månad varit bjuden på flera kalas.
• Robin var på första tillfället av fotbollsskolan, men kände sen att han inte ville vara med i år.
• Jag fick återgå till att enbart vara i städet på jobbet.
• Jag har vabbat några dagar pga förkylda/trötta barn och barn med illamående och dålig mage.
• Turbon gick sönder på Saaben.

Det var en del av beståndsdelarna i maj månad det. Juni har börjat och sommarmånaderna ligger än så länge framför oss med förväntningar om en fin och händelserik tid i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar