torsdag 21 juni 2012

Positivt!

Vilken bra vecka det här har varit. Det har varit ganska lugnt på jobbet (och det får man ju ta vara på för tyngre kommer det bli redan till veckan igen) och imorgon är det ledigt iom att det är midsommarafton. Vädret är fint och det känns underbart att redan ha fått ta helgen. Sen har jag bara 3 veckor kvar till semester. Peter och ungarna har bara nästa vecka kvar, så i två veckor kommer jag även slippa lämna och hämta på fritids och dagis i samband med jobbet vilket i sig blir en liten minisemester bara det ;)

Mycket roligt ligger i framtiden och jag känner mig både förväntansfull och glad. InMeHead ska göra iallafall några spelningar i sommar, vi ska resa till Småland och High Chapparral med barnen & Camillas familj, 30-årsdagen ska firas (vilket visserligen är blandat med ett litet mått ångest) och bara tanken på den kommande ledigheten överhuvud taget får mig att le.

Underbara barn har jag och en härlig karl som jag trivs med.

Det mesta lyser positivt just nu.

Med andra ord; jag är riktigt glad idag med som ni märker. Gött dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar